PL EN

Siemens HiPath OpenOffice ME

HiPath OpenOffice ME firmy Siemens to rozwiązanie z zakresu zunifikowanej komunikacji wykorzystujące technologię telefonii internetowej. Zaprojektowane zostało z myślą o potrzebach i możliwościach małych i średnich przedsiębiorstw. Zaletą systemu HiPath OpenOffice ME jest prosta integracja z istniejącym, wyaktualnie wykorzystywanym środowiskiem IT firmy.

Odbywa się to bezproblemowo, bez potrzeby demontażu i wymiany elementów infrastruktury. Rozwiązanie HiPath OpenOffice ME jest proste w instalacji, obsłudze, administracji i utrzymaniu. Co więcej daje możliwość skalowania w granicach od 20 do 150 użytkowników.

Podstawę HiPath OpenOffice ME stanowi zespół aplikacji OpenScape Office. Przykładowe wbudowane funkcje rozwiązania HiPath OpenOffice ME to: zarządzanie obecnością (presence management), zarządzanie konferencjami, zapewnienie mobilności, spersonalizowana poczta głosowa i skrzynka faksów, osobisty automatyczny operator oraz system powiadomień. HiPath OpenOffice ME jest zintegrowany z programem Microsoft Outlook dzięki czemu pracownicy mają dostęp do wszystkich aspektów i narzędzi komunikacji przez jeden ekran.

HiPath OpenOffice ME to rozwiązanie systemowe pozwalające na bezproblemowe połączenie programów i aplikacji wykorzystywanych przez pracowników w codziennej pracy. Daje ono możliwość zintegrowania wielu kanałów komunikacyjnych – takich jak rozmowy telefoniczne, poczta głosowa, konferencje, faksy, komunikatory – w formie jednolitej platformy komunikacyjnej.

Rozwiązanie HiPath OpenOffice ME kładzie kres niezadowalającej i nieefektywnej komunikacji przyczyniając się do zwiększenia wydajności i skuteczności pracy personelu, a w konsekwencji zadowolenia klientów i zyskowności przedsiębiorstwa.

HiPath OpenOffice ME – cechy charakterystyczne

  • System klasy Unified Communications tzw. „ujednoliconej komunikacji” z funkcjami statusu obecności abonentów;
  • Zintegrowane (unikalne) polskojęzyczne oprogramowanie zawierające (MyPortal):
    • skrzynkę faksową (wysyłanie i odbieranie faksów przez użytkownika);
    • skrzynkę wiadomości głosowych;
    • wysyłanie/odbieranie komunikatów IM czyli zintegrowany "czat" z innymi użytkownikami IP systemu;
    • graficzne "przenieść i upuść" zarządzanie konferencjami (unikalne)
    • osobisty AutoAttendant czyli proste konfigurowanie własnego systemu głosowego (np. wybierz 1 to połączysz się z moją asystentkę, wybierz 2 to nagrasz wiadomość na mojej poczcie głosowej, wybierz 3 to połączysz się z moim numerem komórkowym...) w zależności od naszego statusu obecności (unikalne);
    • powiadamianie o odebranych faksach i wiadomościach głosowych na e-mail, telefon, sms;
    • obecność - funkcjonalność typowa dla nowoczesnych systemów Unified Communications czyli funkcja statusu obecności: szybka zmiana obecności i natychmiastowe graficzne sygnalizowanie statusu innym użytkownikom systemu
  • Integracja z MS Outlook - przenoszenie pełnej funkcjonalności MyPortal do Outlooka (np. integracja z kalendarzem Outlook podczas zmiany statusu obecności: automatycznie nasze spotkanie czy nieobecność są umieszczane w kalendarzu);
  • System konferencyjny na maksymalnie 40 kanałów konferencyjnych (20 z telefonu + 20 z aplikacji):
    • dla maksymalnie 16 użytkowników w jednej konferencji;
    • realizujący 10 jednoczesnych konferencji (5 z telefonu + 5 z aplikacji)
    • graficznie zarządzalny.
  • Mobility Entry czyli integracja telefonu komórkowego z telefonem stacjonarnym. Abonent jest widziany i dostępny pod jednym numerem telefonu.
  • Integracja z zewnętrzną bazą danych kontaktów za pomocą protokołu LDAP.
  • Graficzny IVR (Interactive Voice Response) czyli AutoAttendant dla całego systemu programowalny w prosty, graficzny sposób.
  • Wspomaganie 120 linii IP (SIP, Cornet IP) w standardzie (bez dodatkowych licencji jak w przypadku HG1500).
  • Dostępne są licencje na standardowy interfejs CSTA do innych aplikacji (integracja aplikacji klienta z systemem HOOME np. podłączanie aplikacji hotelowej).
  • Telefony IP – OpenStage - tego samego producenta w wersji SIP i HFA, także w wersji ze switchem 1Gbit
  • Możliwość zastosowania dwóch najważniejszych technologii dla systemów telefonii bezprzewodowej:
    • VoWLAN czyli technologia WiFi 802.11 a/b/g dla danych (komputery) i głosu (np. słuchawki bezprzewodowe OptiPoint WL2 oraz komputery przenośne z aplikacjami telefonicznymi OptiClient lub SIP)
    • Cordless IP czyli technologia DECT z bazami  podłączanymi do sieci IP
  • Automatyczny system uaktualniania terminali: jednostka centralna (HOOME) automatycznie przesyła nowe oprogramowanie systemowe do wszystkich telefonów IP które automatycznie dokonują aktualizacji. Aplikacje UC np. MyPortal czy wtyczka do Outlooka również automatycznie instalują swoje aktualizacje bez konieczności ręcznej instalacji przez użytkowników na wszystkich komputerach PC.
  • 30-dniowy Grace Period czyli możliwość użytkowania systemu w pełnej funkcjonalności przez 30 dni od instalacji w celu poznania wszystkich funkcjonalności bez zakupowania licencji.